Het verhaal van Yoran: passie voor auto's en écht contact

Met zijn achtergrond in marketing en een diepgewortelde passie voor auto's, speelt Yoran een cruciale rol bij Autotrust in het helpen van klanten op het gebied van autogaranties. We laten u graag kennismaken met ‘onze’ Yoran.

Hoe is je pad bij Autotrust verlopen tot nu toe?
"Ik ben in september 2019 begonnen bij Autotrust, aanvankelijk als marketing stagiair. Na het afronden van twee stageperiodes, ben ik hier blijven werken. Met mijn liefde voor persoonlijk contact en auto's was de rol van accountmanager een natuurlijke keuze voor mij. En ik heb er geen moment spijt van gehad."

En je combineert dit werk nu met een studie aan de Hanze?
"Ja, dat klopt. Ik volg de opleiding Commerciële Economie aan de Hanze in Groningen, dat doe ik één dag per week."

Waarom sta je zo achter de producten van Autotrust?
"We bieden meer dan alleen garanties. Wat Autotrust echt onderscheidt, is de diepgaande kennis en expertise van onze collega's. Zo hebben onze Claim Engineers ervaring in de werkplaats, dat komt ten goede in de communicatie met de consument en het reparerend autobedrijf. We kunnen onze klanten daardoor voorzien van de juiste informatie en autoverkopers ontzorgen in het aftersales proces, waardoor zij zich volledig kunnen focussen op de verkoop van auto’s. Onze producten zijn niet alleen gericht op personenauto's, maar ook op campers, met uitgebreide en op maat gemaakte dekking."

Is er een specifiek product dat jouw aandacht heeft?
"Absoluut, de Luxury & Performance Garantie spreekt mij het meest aan. Dit is een product die we op dit moment verder aan het ontwikkelen zijn om nog passender te maken op het segment auto’s wat daarin valt. Deze auto’s hebben unieke behoeften en eisen, zo zijn het hele luxe auto’s of auto’s met veel vermogen. Autotrust voorziet daarin met een aparte garantie voor deze doelgroep. Het is een markt waarin we onze klanten dat extra stukje zekerheid kunnen bieden."

Hoe kunnen autobedrijven hun risico's verlagen?
“Het is belangrijk dat autobedrijven hun verkochte auto’s netjes afleveren. Daarbij kan het autobedrijf een garantie afsluiten bij Autotrust voor onverwachte defecten. Onderhoud is ook van belang, het autobedrijf moet zorgen dat een auto die onderhoud nodig heeft, dat ook krijgt. Daarnaast is het belangrijk dat het autobedrijf de consument adviseert over het onderhoud van de auto als het gaat om kosten en onderhoudsintervallen.”

Tot slot, hoe zie je Autotrust als kennispartner voor ondernemers?
"We streven ernaar om niet alleen garanties te bieden, maar ook om een echte kennispartner te zijn voor ondernemers. Door middel van advies, ondersteuning en uitgebreide producten helpen we hen om risico's te minimaliseren en hun bedrijf te laten groeien."

Relevante andere artikelen